2022-2023 Eğitim- Öğretim Yılı Bahar Dönemi Kayıt Duyurusu
Sevgili Öğrencilerimiz; Ders yazılımları için Öğrenci Bilgi Sistemi 30 Ocak 2023 Pazartesi saat 09.00'da açılacak olup, 5 Şubat 2023 Pazar saat 23.59'da kapatılacaktır.
-2022-2023 Eğitim-Öğretim yılı Bahar Döneminde Önlisans , Lisans ve Lisansüstü programlarına kayıtlı bütün öğrencilerimiz (1,2,3 ve 4.sınıf) ders yazılımlarından kendileri sorumludur. Öğrenci Bilgi Sisteminde, ders yazılımlarını 30 Ocak 2023- 05 Şubat 2023 tarihleri arasında kendileri yapacaktır.
-Pedagojik Formasyon Sertifika Programlarında kayıtlı öğrencilerimiz banka dekontunu en geç 10 Şubat 2023 saat 17.00'ye kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına teslim etmek zorundadırlar. Dekont teslimi yapan öğrencilerin kayıtları Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından yapılacaktır. Sertifika Programında kayıtlı öğrencilerimizin, Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden ders yazılımı yapmasına gerek yoktur.
-2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Tezsiz Programlarda kayıtlı olan öğrencilerimiz ders yazılımlarını kendileri yapacaklardır. Harç sorunu yaşayan (sendika indirimden faydalanan öğrencilerimiz vb.) öğrencilerimiz, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığında harç işlerinden sorumlu personel ile iletişime geçebilirler.
-Lisansüstü Bilimsel Hazırlık öğrencileri otomasyon üzerinden yazılım yapamazlar. Bilgi için Enstitü sayfasını inceleyiniz.
-Lisansüstü programlara 7417 Sayılı Af Kanunu ile kayıtlanan öğrencilerimiz de ders yazılımlarını kendileri otomasyon üzerinden yapacaklardır.
-Öğrencinin bir yarıyılda alabileceği haftalık ders yükü 40 saatten çok olamaz.
-Önlisans Programlarında okuyan 1. Sınıf öğrencilerimiz; güz ve bahar dönemi olmak üzere toplam iki dönem GANO'su 1'in altında ise 2.sınıftan ders seçimi yapamaz.
-Lisans Progralarında okuyan 2. Sınıf öğrencilerimiz;toplam dört dönemin GANO'su 1.80'nin altında ise 3.sınıftan ders seçimi yapamaz.
-Önlisans ve Lisans öğrencilerimiz üst sınıfdan ders alamazlar. Öncelikle ilk yarıyıldan başlamak üzere başarısız olunan dersleri ve hiç almadığı derslere öncelikle kayıtlanmalıdırlar. Daha sonra bulunduğu dönemdeki derslere kayıtlanmalıdır.
Katkı Payları ve İkinci Öğretim Ücretleri
Öğrenim süresini aşan öğrencilerimiz ve ikinci öğretim öğrencilerimiz katkı payı ve öğrenim ücretlerini yatırdıktan sonra kayıt yapabileceklerdir. Harç ücretlerinin yatırılması Vakıfbank aracılığıyla yapılacaktır. Eski ve yeni bütün harç ödemelerinizi öğrenci numarası veya T.C. Kimlik Numarası ile kurumsal tahsilat yöntemiyle Vakıfbank ATM'lerinden 30 Ocak 2023- 05 Şubat 2023 tarihleri arasında yapabilirler. Kesinlikle IBAN üzerinden ödeme yapmayınız.
-Katkı Payı Ücretlerini görmek için tıklayınız...
Katkı Payları ve İkinci Öğretim Ücretleri hakkında bilgilendirme duyurusunu okumak için tıklayınız...
Önlisans ve Lisans Akademik Takvime ulaşmak için tıklayınız.
Lisansüstü Akademik Takvimine ulaşmak için tıklayınız...
İletişim
Yaşadığınız sorunlar için (ders kayıt ekranında derslerin görünmemesi, harç sorunu vb.) oidb@trabzon.edu.tr adresine e-posta yazabilirsiniz.
Pedagojik Formasyon Öğrencileri : Umut Aslan Telefon :1504
Harç Sorunları için: Gökçe KAYA Telefon: 1503
Diğer İletişim numaraları için tıklayınız...
Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yapamayan ve teknik sorunlar için bidb@trabzon.edu.tr adresine e-posta yazabilirsiniz.
Öğrenci numaranızı öğrenmek için tıklayınız...
Ders kayıt işlemi için tıklayınız....
Tüm öğrencilerimize sağlık ve başarılar dileriz.